вівторок, 4 квітня 2023 р.

 6-9 кл. Модуль. Футбол.




МОДУЛЬ ФУТБОЛ.
 Ознайомлюємося та переглядаємо інформацію. В інформації йдеться про історію розвитку футболу, а також коротко відомості які вам необхідно знати, для уявлення гри в футбол і як правильно здавати конкретні нормативи.










Ранкова гігієнічна гімнастика входить в розпорядок дня в ранковий час після пробудження від сну. В комплекс слід включати вправи для всіх груп м'язів, вправи на гнучкість і дихальні вправи. Не рекомендується виконувати вправи статичного характеру, зі значними обтяженнями, на витривалість (наприклад, тривалий біг до втоми). При складанні комплексів та їх виконанні рекомендується фізичне навантаження на організм підвищувати поступово, з максимумом у середині чи в другій половині комплексу. Кожну вправу слід починати в повільному темпі й з невеликою амплітудою рухів з поступовим її збільшенням. Між серіями з 2-3 вправ (а для силових вправ - після кожного) виконуються вправи на розслаблення або повільний біг (20-30 с). Дозування фізичних вправ, тобто збільшення або зменшення їх інтенсивності, забезпечується зміною амплітуди рухів, прискоренням або уповільненням темпу, збільшенням або зменшенням числа повторень вправ, включенням в роботу більшого або меншого числа м'язових груп, збільшенням або скороченням пауз для відпочинку. Ранкова гігієнічна гімнастика може поєднуватися з самомасажем і загартовуванням організму. Відразу ж після виконання комплексу рекомендується зробити самомасаж основних м'язових груп ніг, тулуба і рук і виконати водні процедури з урахуванням правил і принципів загартовування. 



Фізичні вправи протягом дня забезпечують попередження стомлення, сприяють підтримці працездатності тощо. Вправи виконуються в перервах між заняттями з інших предметів. Зазвичай це прості загально-розвивальні вправи (нахили, повороти, кругові рухи голови, кругові рухи в плечових, ліктьових суглобах тощо); ізометричні (максимальна напруга і розслаблення м'язів кистей, рук, ніг, тулуба); спеціальні для м'язів очей (рухи очей вправо-вліво, вгору-вниз, кругові рухи). Вибір кількості занять в тиждень, залежить в значній мірі від мети самостійних занять. Для підтримки фізичного розвитку на досягнутому рівні досить займатися двічі на тиждень; для його підвищення – не менше трьох разів, а для досягнення помітних результатів – 4-5 разів на тиждень і більше. Тренуватися потрібно через 2-3 години після прийому їжі. Не рекомендується тренуватися вранці натщесерце, відразу після сну, а також пізно ввечері. Тренувальні заняття, як правило, носять комплексний характер, тобто повинні сприяти розвитку всього комплексу фізичних якостей, а також зміцненню здоров'я та підвищенню загальної працездатності організму. Спеціалізований характер занять вимагає індивідуального підходу і попередньої підготовки, тобто спеціального добору тренувальних засобів, навантажень, місця і часу занять, консультацій з фахівцями. Самостійні тренувальні заняття проводяться за загальноприйнятою структуру: підготовча (розминка), основна і заключна частини. Під час організації самостійних занять учнів фізичними вправами вчителю фізичної культури рекомендуємо:  забезпечити відповідний рівень допомоги та підтримки самостійної роботи учнів;  допомогти сформувати перелік вправ, і скласти комплекси для загального фізичного розвитку, розвитку окремих груп м’язів та основних фізичних якостей;  запропонувати підбір окремих вправ та комплексів вправ із використанням дрібного інвентарю: амортизатори, джгути, еспандери, гантелі та ін.;  розробити і запропонувати учням доступну систему моніторингу розвитку фізичних якостей.. Під час самостійних занять фізичними вправами учням варто слідкувати за самопочуттям. У разі виникнення симптомів простудних захворювань заняття потрібно негайно припинити, повідомити про погіршення самопочуття їхнім батькам і звернутися до закладу охорони здоров’я. Рекомендації з організації простору та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ у домашніх умовах: - пам’ятайте, що житлове приміщення не може в повній мірі виконувати функцію спортивного залу! - не порушуйте права власників житлових будинків та квартир! - потурбуйтесь про комфорт і спокій ваших сусідів!






Фізичні вправи протягом дня забезпечують попередження стомлення, сприяють підтримці працездатності тощо. Вправи виконуються в перервах між заняттями з інших предметів. Зазвичай це прості загально-розвивальні вправи (нахили, повороти, кругові рухи голови, кругові рухи в плечових, ліктьових суглобах тощо); ізометричні (максимальна напруга і розслаблення м'язів кистей, рук, ніг, тулуба); спеціальні для м'язів очей (рухи очей вправо-вліво, вгору-вниз, кругові рухи). Вибір кількості занять в тиждень, залежить в значній мірі від мети самостійних занять. Для підтримки фізичного розвитку на досягнутому рівні досить займатися двічі на тиждень; для його підвищення – не менше трьох разів, а для досягнення помітних результатів – 4-5 разів на тиждень і більше. Тренуватися потрібно через 2-3 години після прийому їжі. Не рекомендується тренуватися вранці натщесерце, відразу після сну, а також пізно ввечері. Тренувальні заняття, як правило, носять комплексний характер, тобто повинні сприяти розвитку всього комплексу фізичних якостей, а також зміцненню здоров'я та підвищенню загальної працездатності організму. Спеціалізований характер занять вимагає індивідуального підходу і попередньої підготовки, тобто спеціального добору тренувальних засобів, навантажень, місця і часу занять, консультацій з фахівцями. Самостійні тренувальні заняття проводяться за загальноприйнятою структуру: підготовча (розминка), основна і заключна частини. Під час організації самостійних занять учнів фізичними вправами вчителю фізичної культури рекомендуємо:  забезпечити відповідний рівень допомоги та підтримки самостійної роботи учнів;  допомогти сформувати перелік вправ, і скласти комплекси для загального фізичного розвитку, розвитку окремих груп м’язів та основних фізичних якостей;  запропонувати підбір окремих вправ та комплексів вправ із використанням дрібного інвентарю: амортизатори, джгути, еспандери, гантелі та ін.;  розробити і запропонувати учням доступну систему моніторингу розвитку фізичних якостей.. Під час самостійних занять фізичними вправами учням варто слідкувати за самопочуттям. У разі виникнення симптомів простудних захворювань заняття потрібно негайно припинити, повідомити про погіршення самопочуття їхнім батькам і звернутися до закладу охорони здоров’я. Рекомендації з організації простору та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ у домашніх умовах: - пам’ятайте, що житлове приміщення не може в повній мірі виконувати функцію спортивного залу! - не порушуйте права власників житлових будинків та квартир! - потурбуйтесь про комфорт і спокій ваших сусідів!




Коротко фото наших кращих гравців школи. Які відстоюють честь та приносять здобутки.



Правильний підхід до тренувань обов'язково принесе результат.


















Головна суть бажання гарно працювати і показувати хороші результати))))





















Доброго вечора шановні учні, які знаходяться на сімейній формі, прошу всіх вас пройти підсумкове тестування для того, щоб я міг вам виставити оцінку по темі футбол. Якщо ви не виконаєте тести, я не зможу вас оцінити і ви отримаєте Н/А, я думаю, що всі розуміють, що це дуже погано. На контрольні тести вам дається 20 днів з 05.04.2023 по 25.04.2023 до 12.00, думаю спокійно можна зробити роботу, часу вдосталь. Тести проходимо з першого разу, не обманюйте мене, адже перш за все ви обманюєте себе, я виставлю оцінку першу яку я побачу. В тестах може бути декілька правильних відповідей, тому уважно читайте завдання і не спішіть з відповіддю, час проходження на тест 30 хв. Обов'язково вписуємо прізвище, ім'я і клас, це буде простіше вас оцінити для мене.  І я буду знати, що ви відповідально відноситеся до відповідної теми. Бажаю всім гарної здачі теми всім гарного настрою і мирного неба. Для заходу на тест нажимайте прямо на ссилку, що вище)))

середа, 1 березня 2023 р.

6-9 Клас. Модуль. Волейбол.



    Гра починається так: одна команда подає, друга приймає і передає м'яч, організує атаку. Кожна команда, приймаючи м'яч після подачі, має право не більше трьох разів доторкнутися до м'яча, без затримки його, без кидків і подвійних ударів. Правилами гри вимагається якісне і чітке виконання прийомів гри в дефіцит часу і в умовах ситуацій, які безперервно міняються якраз є тієї специфічної складністю, з якою стикаються гравці.
      До початку гри волейболісти розташовуються на майданчику додержуючи правило розстановки - не заходить за гравців зон розташованих поруч.
     Гра починається за свистком судді. На подачу м'яча відводиться 5 с. Після того як гравець зробив подачу, правило розстановки втрачає силу: гравці можуть розташуватися на майданчику в залежності від ситуації. Якщо одна з команд припускає помилку або падіння м'яча в межах свої половини майданчика, то вона програє очко. Гра в кожній партії проводиться до 25 очок, набраних однією з команд з перевагою не менш двох очок. При рахунку 24 : 24 одна з команд для перемоги повинна набрати на два очка більше, тобто 26 : 24, 27 : 25, 28 : 26 і т. д. В тому випадку, коли одна з команд відіграє право на подачу, то її гравці вчиняють перехід з однієї зон в іншу (по ходу годинної стрілки).
     Кожний гравець, що виконує подачу, подає м'яч до тих пір, поки його команда не втратить право на подачу.
Подача вважається неправильною і суддя дасть свисток на зупинку гри, якщо:
- м'яч торкається сітки або не долітає до неї;
- м'яч пролітає під сіткою;
- м'яч пролітає над сіткою за обмежувальними лініями;
- м'яч торкається гравця команди, яка подає або будь-якого предмету до того, як його приймуть гравці команди-суперника;
- м'яч опускається за межами майданчика.
Крім того, подача вважається неправильною, якщо:
- подача зроблена кидком або поштовхом;
- подача зроблена з лінії;
- подача зроблена двома руками;
- подача зроблена не в чергу;
- в момент удару м'яч відраховується іншою рукою;
- на подачу витрачається більше 5 с.
При передачах зараховується помилка якщо:
- гравець в якийсь момент затримує м'яч на пальцях, долонях, передпліччях;
- гравець притискає м'яч до сітки;
- відбувається захоплення, кидок, поштовх або прокат м'яча.
Вважається, що гравець, який доторкнувся м'яча два рази підряд, припустив подвійний удар (виключення блокування).
Команда втрачає подачу, а її суперник виграє очко, якщо:
- м'яч падає на майданчику;
- команда вчиняє більше трьох доторків м'яча підряд (не враховуючи блокування);
- м'яч торкається тіла гравця нижче поясу;
- команда порушує розстановку в момент подачі;
- гравець торкається сітки;
- ступні (ступня) гравця повністю знаходяться (знаходиться) на стороні суперника;
- гравець завдає нападаючий удар на стороні суперника;
- гравець задньої лінії, який знаходиться на площі нападу, перебиває м'яч на сторону суперника вище верхнього краю сітки;
- гравець для удару по м'ячу користується підтримкою гравця своєї команди;
- гравець торкається м'яча або гравця-суперника, коли м'яч знаходиться в грі на протилежній стороні.
     Команди міняються майданчиками після закінчення кожної партії. Зміна сторін в середині вирішальної партії (3-й або 5-й) робиться, коли одна з команд досягає рахунку "8". Гравці обох команд після зміни сторін зобов'язані зайняти ті ж місця, які вони займали до цього. Подачу виконує той же гравець, що подавав до зміни майданчиків.
Для гри у волейбол використовуються стандартні сітка та м'яч. Сітка встановлюється на такій висоті: для жінок – 2,24 см, для чоловіків -2,43 см.


   Суттєвість гри у волейбол полягає в боротьбі двох команд, які знаходяться на майданчиках по обидві сторони волейбольної сітки і прагнуть ударом рук по м'ячу переправити його на
сторону суперника так, щоб той не зміг повернути м'яч зворотно, не порушуючи правил. Одна з команд обов'язково домагається перемоги (нічиїх у волейболі не буває).
    Матч триває до того, як одна з команд виграє три партії. У п'ятій партії (тай-брейк) рахунок ведеться до 15 очок. У кожній партії тренер кожної з команд може попросити два тайм-аути по 30 секунд. Додатково у перших 4 партіях призначаються технічні тайм-аути після досягнення однієї з команд 8 і 16 очок (по 60 секунд). У кожній партії тренер має право провести не більше 6 замін польових гравців (окрім ліберо).
     Під час гри у кожної з команд на майданчику знаходиться по шість осіб - троє розташовуються на передній лінії майданчика у сітки, троє - на задній лінії (у 2-3 м від лицевої лінії), але таким чином, щоб контролювати весь майданчик. Гравці передньої лінії беруть участь у прийомі і передачах м'яча, нападають, блокують, підстраховують друг друга. Гравці задньої лінії також приймають, подають передають м'яч, грають в захисті і страховці.









1. Правильність прийому м'яча. 














2. Положення рук при передачі над собою.

















Це ссилка для сімейного навчання!!!!

Доброго вечора шановні учні, які знаходяться на сімейній формі, прошу всіх вас пройти підсумкове тестування для того, щоб я міг вам виставити оцінку по темі волейбол. Якщо ви не виконаєте тести, я не зможу вас оцінити і ви отримаєте Н/А, я думаю, що всі розуміють, що це дуже погано. На контрольні тести вам дається 20 днів з 01.03.2023 по 20.03.2023 до 12.00, думаю спокійно можна зробити роботу, часу вдосталь. Тести проходимо з першого разу, не обманюйте мене, адже перш за все ви обманюєте себе, я виставлю оцінку першу яку я побачу. В тестах може бути декілька правильних відповідей, тому уважно читайте завдання і не спішіть з відповіддю, час проходження на тест 30 хв. Обов'язково вписуємо прізвище, ім'я і клас, це буде простіше вас оцінити для мене.  І я буду знати, що ви відповідально відноситеся до відповідної теми. Бажаю всім гарної здачі теми всім гарного настрою і мирного неба. Для заходу на тест нажимайте прямо на ссилку.

субота, 25 лютого 2023 р.

 6-9  Клас. Модуль. Бакетбол.




Баскетбол – олімпійський вид спорту. Він являє собою спортивну командну гру з м’ячем, мета якої закинути в корзину суперника м’яч більшу кількість разів, ніж команда суперника за встановлений час. У кожній баскетбольній команді 5 польових гравців.
 Варіативний модуль "Баскетбол". Розроблений на основі матеріалу варіативного модуля «Баскетбол» програми з фізичної культури для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, спрямований на вдосконалення фізичних, морально-вольових, психологічних якостей, вирішення виховних, освітніх та оздоровчих завдань уроку фізичної культури. При складанні модуля були враховані вікові, анатомо-фізіологічні та статеві особливості учнів; визначені пріоритетні завдання щодо рівня загальноосвітньої підготовки, безперервності та наступності вивчення. Основна мета модуля — формування фізичного, духовного та соціального здоров’я школярів; розвиток основних фізичних якостей; навчання техніки рухових дій; підвищення рівня фізичної підготовленості учнів; опанування баскетболом як базовим модулем. Вивчення баскетболу має сприяти формуванню стійкого інтересу до предмета фізична культура в цілому та ігри у баскетбол зокрема, розвитку відповідних ігрових здібностей, умінь та навичок.


Історія розвитуку баскетболу.

Історія баскетболу почалася в недалекому ХІХ столітті. У Сполучених Штатах Америки молодий викладач, доктор Джеймс Нейсміт в 1891 році намагався зробити уроки гімнастики більш цікавими і живими. До поручнів балкона він прикріпив 2 фруктові кошики і запропонував своїм учням закидати в них футбольні м’ячі. Цікава гра тільки здалеку нагадувала сучасний баскетбол. Звичайно, про ведення не йшлося, гравці просто перекидали один одному м’яч і намагалися закинути його в корзину. Та команда, яка закинула більше м’ячів і була переможницею. Але, тим не менш, Джеймс Нейсміт вважається тією людиною, хто придумав баскетбол. У 1892 році він розробив основні правила баскетболу. Перші матчі, які проходили по створеним правилами спровокували і перші зміни в них. З США баскетбол поступово проник в Китай, Японію, Філіппіни, а після в Південну Америку і Європу. Через 10 років в Сент-Луїсі на Олімпійських іграх американцями був організований показовий тур по баскетболу між командами з кількох міст. У 1936 році в програму літніх Олімпійських ігор включили баскетбол. У 1946 році створили БAA – Баскетбольну асоціацію Америки. Перший матч під егідою асоціації відбувся в Торонто 1 листопада 1946 року між командами New York Knickerbockers і Toronto Huskies. Через 3 роки Баскетбольна асоціація об’єдналася з Національною баскетбольною лігою США (NBA): так виникла Національна баскетбольна асоціація. У 1967 році знову створили Американську баскетбольну асоціацію, яка намагалася конкурувати з Національної баскетбольною лігою. Але через 9 років відбулося чергове злиття. Сьогодні NBA – це одна з найбільш відомих і впливових світових професійних баскетбольних ліг. Ще в 1932 році виникла Міжнародна федерація любительського баскетболу у складі таких країн, як Греція, Аргентина, Італія, Португалія, Латвія, Румунія, Чехословаччина, Швеція. Спочатку передбачалося, що федерація буде очолювати лише аматорський баскетбол, але в 1989 році її учасники отримали можливість брати участь в міжнародних змаганнях. З назви федерації прибрали слово «аматорський».


Сучасні правила гри в баскетбол.

 До 2004 року правила гри неодноразово змінювалися. Тільки в зазначеному році оформився остаточний варіант, який актуальний і сьогодні. В баскетбол грають 2 команди. Кожна команда складається з 12 гравців, з них 5 осіб є польовими, інші члени команди залишаються на заміні. Гравець, який володіє м’ячем, повинен постійно пересуватися по полю і відбивати його об підлогу. Інакше суддя зарахує порушення за «пронос м’яча». До м’яча не можна торкатися ногами або грати в кулак. Матч складається з 4 таймів. Їх тривалість залежить від баскетбольної асоціації. Наприклад, в FIBA ​​тайм триває 10 хвилин, а в NBA 12 хвилин. Між періодами є короткі перерви, більш тривалий між другим і третім таймом. Коли м’яч закинули в період штрафного кидка, то команді зараховується 1 очко. Якщо з середньої або близької дистанції, то зараховується 2 очки. Кидок із-за триочкової лінії оцінюється в 3 очки. Якщо за гру команди набрали однакову кількість очок, то суддя призначає овертайм в 5 хвилин. Якщо і він закінчився в нічию, то овертайм триває до тих пір, поки не визначиться переможець. Правило 3 секунд: гравцеві з атакуючої команди в зоні штрафного кидка забороняється перебувати більше 3 секунд. Правило 2 кроків: будь-якому гравцеві з м’ячем в руках дозволяється зробити 2 кроки, після чого потрібно або дати пас, або зробити кидок. Ігрове поле прямокутної форми і з твердим покриттям без вигинів, тріщин і інших деформацій. Світло має охоплювати рівномірно всю площадку і не заважати пересуватися гравцям по полю.Ігровий баскетбольний майданчик має бути плоскою прямокутною твердою поверхнею без яких-небудь перешкод. Розміри мають бути 28 метрів в довжину і 15 метрів ширину.Баскетбольні щити з корзиною мають бути виготовлені з відповідного прозорого матеріалу або фарбують в білий колір. Розміри баскетбольних щитів мають бути: 1,80 м по горизонталі і 1,20 м по вертикалі.Баскетбольні кільця мають бути з міцної сталі, внутрішній діаметр 45 див. Пруток кільця повинен мати мінімальний діаметр 16 мм, а максимальний 20 мм. На нижній частині кільця мають бути пристосування для кріплення сіток.Баскетбольний мяч повинен мати сферичну форму і бути помаранчевого кольору з традиційним малюнком з восьми вставок і чорних швів. Він має бути накачаний до такої величини повітряного тиску, аби при падінні на ігрову поверхню з висоти близько 1,80 м, виміряною від нижньої поверхні мяча, відскакував на висоту, виміряну до верхньої поверхні мяча, не менше чим близько 1,20 м і не більше ніж близько 1,40 м. Довжина кола мяча має бути не менше 74,9 см і не більше 78 див. Вага мяча має бути не менше 567 г і не більше 650 р.

По правилах баскетболу гра складається з чотирьох періодів по десять хвилин з перервами по дві хвилини. Тривалість перерви між половинами гри - пятнадцять хвилин. Якщо рахунок нічийний після закінчення четвертого періоду, гра подовжується на додатковий період тривалістю пятьма хвилинами або на стільки періодів по пять хвилин, скільки необхідно, аби порушити рівновагу в рахунку. Команди повинні помінятися корзинами перед третім періодом. Гра офіційно починається спірним кидком в центральному крузі, коли мяч правильно відбитий одним з тих, що сперечаються.


Баскетбол має не лише оздоровчо-гігієнічне значення, але і агітаційно-виховне. Заняття баскетболом допомагають формувати наполегливість, сміливість, рішучість, чесність, упевненість в собі, відчуття колективізму. Але ефективність виховання залежить, перш за все, від того, наскільки цілеспрямовано в педагогічному процесі здійснюється взаємозвязок фізичного і етичного виховання.Баскетбол, як засіб фізичного виховання, знайшов широке вживання в різних ланках фізкультурного руху.У системі народної освіти баскетбол включений в програми фізичного дошкільників, загальної середньої, середньої, професійно-технічної, середньої спеціальної і вищої освіти.Баскетбол є атлетичною грою, що є ефективним засобом фізичного виховання. Не випадково він дуже популярний серед школярів. Баскетбол, як важливий засіб фізичного виховання і оздоровлення дітей, включений в загальноосвітні програми середніх шкіл, шкіл з політехнічним і виробничим навчанням, дитячих спортивних шкіл, міських відділів народної освіти і відділення при спортивних добровільних суспільствах.Закріплення досягнутих результатів і подальше підвищення рівня спортивної майстерності тісно переплітаються з масовою оздоровчою роботою і кваліфікованою підготовкою резервів з найбільш талановитих хлопців і дівчат.Різноманітність технічних і тактичних дій гри в баскетбол і власне ігрова діяльність володіють унікальними властивостями для формування життєво важливих навиків і умінь школярів, всестороннього розвитку їх фізичних і психічних якостей. Освоєні рухові дії гри в баскетбол і звязані з ним фізичні вправи є ефективними засобами зміцнення здоровя і рекреації і можуть використовуватися людиною впродовж всього його життя в самостійних формах занять фізичної культури.


Вправи для розвитку техніки в баскетболі: 

1 Стійки і переміщення. 
2 Ловля і передача м’яча.
3 Ведення м’яча.
4 Подвійний крок.
5 Добивання м’яча.



Вправи для розвитку швидкості в баскетболі:

 *Супер човник
 *Зигзаг
 *Човник з передачею м’яча
 * Квадрат


Ловля і передача м’яча.

1.Підкинути м’яч вгору, зробити хлопок перед грудьми (за спиною, перед грудьми і за спиною, віджатися, присісти, повернутися на 360 °) і зловити м’яч.
2.Тримати м’яч над головою, відпустити його за спину, повернутися і зловити.
3.Стійка ноги нарізно, м’яч за спиною; з відскоком від підлоги перевести м’яч під ногами вперед.
4. Передача двох м’ячів на місці і в русі в парах.
5. Передача м’яча в положенні лежачи на спині одного з партнерів. 
6.Передача м’яча на малій відстані між партнерами в максимальному темпі.
7. Передача м’яча у зустрічних колонах. 
8.Біг по колу за годинниковою стрілкою, передаючи м’яч сусідові; за сигналом змінити напрямок руху.
9. Передача м’яча в русі в трійках зі зміною місць ( «вісімка»).
10. Передача м’яча в трійках з заслоном 3 х 3, 4 х 4.
11. Естафета «Підніми предмет» (підкинути м’яч вгору і зібрати з підлоги якомога більше предметів).


Ведення м’яча – вправи для баскетболу.

1. З обведенням фішок, обручів.
2. На місці з присіданням.
3. Однією рукою в упорі лежачи.
4. Стрибаючи на одній нозі вперед.
5. На стіні однієї рукою і по черзі двома руками. 
6.У парах назустріч один одному від бічних ліній майданчика, в центрі помінятися м’ячами.
7. Під час «човникового» бігу.
8. У напрямку, вказаному вчителем жестом, зупинка за сигналом.
9. З проголошенням числа, яке вчитель показує пальцями.
10. Групами по 5-6 гравців в межах 3-секундної зони, кожен з яких намагається вибити м’яч в іншого гравця.


Подвійний крок.
1. Після пасу партнера.
2. Пробігаючи поруч, взяти м’яч з рук вчителя, виконати кидок після подвійного кроку.
3. Ведення, подвійний крок, замість кидка передача м’яча партнеру.
4. Кидки в кільце в парах, трійках, четвірках після подвійного кроку.
5. Передача в парі двох м’ячів в русі з подвійним кроком і кидком в кільце.
6. Ведення, передача назад партнеру, який виконує подвійний крок і кидок в кільце. 
7. Змагання команд (гравці атакують різні кільця після ведення і подвійного кроку, рахуючи вголос командні попадання).






понеділок, 14 листопада 2022 р.

  6-9 кл. Модуль. Гандбол.




Короткі відомості про гандбол стосовно правил гри!!!!! Шановні учні, прошу всіх вивчити правила гри, для того, щоб ви могли і знали як  здавати потрібні нормативи і правильно грати в потрібний вид спорту. Даний вид спорту дає вам розпізнавання про більш нові ігрові можливості, також розвиває як фізичні якості так і швидкісно-силові. В цьому виді діти можуть розпізнати, як силові можливості так і про характер гри. Томущо маючи відповідний спортивний характер стають настоящими чемпіонами.


  • гра відбувається у закритому приміщенні на прямокутному майданчику розміром 40×20м;
  • внутрішні розміри воріт: ширина 3 метри, висота 2 метри;
  • команда складається з 14 осіб, з яких одночасно на майданчику можуть перебувати не більше 7, інші є запасними.
  • воротар може в будь-який час стати польовим гравцем. Аналогічно й польовий гравець може в будь-який час стати воротарем;
  • існують такі позиції (амплуа) гравців в гандболі: воротар, крайні, центральний або розігруючий, напівсередні, лінійний;
  • матч обслуговується двома рівноправними суддями й складається з двох таймів по 30 хвилин та 15-хвилинною перервою. Відлік часу не переривається при короткочасних зупинках гри;
  • гравці можуть кидати, ловити, штовхати і зупиняти м'яч, використовуючи руки, голову, корпус, стегна і коліна;
  • гравець може утримувати м'яч не більше 3 секунд, а також робити з ним не більше 3 кроків, після чого повинен передати м'яч іншому гравцеві, кинути його по воротах або вдарити його об підлогу;
  • перебувати в межах площі воріт може тільки воротар відповідної команди. Однак перетинати кордон площі воріт у стрибку дозволено;
  • дозволяється відбирати м'яч у суперника відкритою долонею, контролювати переміщення суперника зігнутими руками при контакті з ним, блокувати суперника корпусом.
  • не дозволяється розігрувати м'яч пасивно, без видимих ​​спроб атакувати;
  • матч виграє команда, яка закинула більше м'ячів, ніж супротивник. Нічиї допускаються, але в разі необхідності виявити переможця гри може бути призначено додатковий час та/або серія 7-метрових кидків (залежно від регламенту змагання);
  • правила передбачають 3 види персональних покарань: попередження, видалення на 2 хвилини та дискваліфікація (видалення до кінця гри).












































































































  • Технічні елементи гри при здачі нормативів.

    1. Передача м'яча в парах.







    2. Кидок м'яча з-за голови.





    3. Передача м'яча від плеча.




    4. Ведення м'яча.






    5. Правильні дії воротаря.












    Всім доброго дня шановні учні!!! Прошу всіх пройти підсумкове тестування яке я вам задаю від сьогодні 28.11.2022 до 04.12.2022 року до 15.00. Це завдання для всіх, як ті, що вдома на дистанційному навчанні так і навчаються очно. За це ви зможете отримати оцінку по темі гандбол. ПРОШУ ВСІХ проходити тестування з першого разу, бо я в історії бачу хто скільки раз проходить, бо хто проходить декілька раз я ставлю першу оцінку, тому не дуріть перш за все себе!!!! На тестування виділено 30 хв, тому не потрібно спішити, а подумайте і зробіть тестування обмірковуючи питання. Також прошу, хто ще не скинув домашню роботу з вправами то терміново зробіть, це для тих хто на дистанційній формі, адже тема підходить до завершення і починається інший модуль який буде після зимових канікул. Бажаю всім гарної здачі тестування, всім хорошого настрою та позитивних емоцій від навчання.)))) Також хочу повідомити всіх, що оцінки я буду виставляти хто як працює, бо тестування по темі легка атлетика виконало дуже мало дітей, також чимало хто взагалі нічого не здає. Тому задумайтеся про свої роботи, та перш за все оцінки, бо перший семестр підходить до завершення!!!!!





    Доброго дня шановні учні, які знаходяться на сімейній формі, прошу всіх вас пройти підсумкове тестування по темі гандбол для того, щоб я міг вам виставити оцінку по відповідній темі. Якщо ви не виконаєте тести, я не зможу вас оцінити і ви отримаєте Н/А, я думаю, що всі розуміють, що це дуже погано, адже ви змогли всі переконатися в цьому, отримавши таку оцінку по темі легка атлетика. Як відомо 4 учні які навчаються на сімейній формі по темі футбол вже отримали незадовільну оцінку, через невиконання завдання. На контрольні тести з 05.12.2022 по 20.12.2022 до 12.00, бо мені також потрібно виставляти оцінки для всіх дітей, думаю спокійно можна зробити роботу навіть з перебоями світла, часу вдосталь. Тести проходимо з першого разу, не обманюйте мене, адже перш за все ви обманюєте себе, я виставлю оцінку першу яку я побачу. В тестах може бути декілька правильних відповідей, тому уважно читайте завдання і не спішіть з відповіддю, час проходження на тест 30 хв. Обов'язково вписуємо прізвище, ім'я і клас, це буде простіше вас оцінити для мене.  І я буду знати, що ви відповідально відноситеся до відповідної теми. Бажаю всім гарної здачі теми всім гарного настрою і мирного неба. Для заходу на тест нажимайте прямо на ссилку нище і все зрозумієте як проходити тест!!!!